۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 887144

تمرینات تیم پیکان از دیروز در شرایطی آغاز شد که هنوز سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است.

سلام به سرمربی جدید فوتبال ایران! (عکس)

پیکان بعد از رفتن مجتبی حسینی به تیم آلومینیوم اراک نشست های حضوری با مربیانی چون حمید مطهری، وحید فاضلی، امید رضا روانخواه و... داشته اما هنوز به اجماع نهایی برای انتخاب سرمربی نرسیده است. این تیم برای اینکه زمان آماده سازی را از دست ندهد، ازدیروز تمرینات خود را در مجموعه ی ایران خودرو آغاز کرد و طبیعتا بعد از انتخاب سرمربی تمرینات این تیم شکل جدی تری به خود می گیرد.

اما نکته ی جالب در تمرین دیروز پیکان هدایت تمرین توسط ابراهیم شکوری بود. چهره ی فوتبالی که اگر چه مدرک A دارد اما در سال های اخیر او را در پست های مدیریتی بیشتر دیده ایم. از معاونت باشگاه پرسپولیس تا پیکان و دبیر کلی در فدراسیون فوتبال و هم اکنون هم ریاست کمیته ی آموزش فدراسیون فوتبال را برعهده دارد.

این حضور نشان می دهد، هنوز میل به مربیگری یا بهتر است بگوییم سرمربیگری در وجود ابراهیم شکوری با وجود انجام کارهای مدیریتی از بین نرفته است و اگر شرایط مهیا شود، حتی ممکن است با شیفت از مدیریت به مربیگری روی بیاورد! جالب اینجاست ابراهیم شکوری با توجه به پستی که در باشگاه پیکان دارد، در انتخاب مربی نظر می دهد و هیچ بعید نیست در صورتی که باشگاه پیکان به اجماع لازم در مورد انتخاب سرمربی نرسد، هدایت تیم را به ابراهیم شکوری محول کند. او دیروز در تمرین پیکان به خوبی ژست سرمربیگری گرفته بود. جذابه های مربیگری در لیگ برتر کمتر از مدیریت نیست و شاید همین یک روز سرمربیگری هم ایده های این مدیر جوان را در آینده تغییر دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.